Ceník

Ceník mé práce je stanoven s ohledem na lokalitu a aktuální fázi mého výcviku. Není individuálně upravován podle konkrétního klienta (například na základě rozsahu služby, frekvence setkání apod.).

Konzultace trvá 50 minut. 

Individuální konzultace / 50 minut

Nabízím konzultace zaměřené na řešení aktuálních problémů a podporu klientů při dosahování jejich osobních cílů a zlepšování kvality života.

700 Kč


Co můžete očekávat, jakmile se ozvete?

  • Konzultace probíhají v současnosti pouze v úterý. Termín si domluvíme individuálně (je možné po domluvě uskutečnit i online).
  • První setkání je věnováno vzájemnému seznámení a zjištění, zda je můj způsob práce pro Vás vhodný. Budeme společně mluvit o tom: co byste si přáli, aby se ve vašem životě změnilo, jak se vám daří, co už jste zkoušeli, co by pro vás nyní mohlo být užitečné.
  • Pokud si sedneme, domluvíme se na frekvenci setkávání a na čem budeme spolupracovat. 
  • Spolupráce je otevřený proces. V průběhu ji můžeme průběžně přizpůsobovat Vašim potřebám.
  • V případě, že zjistíme, že by pro vás byl vhodnější jiný odborník nebo jiný druh podpory, ráda Vám nabídnu doporučení.
  • Zpravidla pracuji pouze individuálně. Pokud máte zájem o konzultaci s rodinou či v páru, ozvěte se mi s dotazy na možnost se potkat (nejedná se o rodinnou ani párovou psychoterapii). V tomto případě bude cena 1200/konzultaci.   

Podmínky

Způsoby platby: Platbu upřednostňuji předem a převodem na účet: 250011909/0300. Po konzultaci vám zašlu fakturu o uhrazení. Platbu můžete provést také online přes internetové bankovnictví pomocí QR kódu. Platbu v hotovosti je možné realizovat přímo na místě konzultace (doklad o platbě zašlu e-mail).

Storno podmínky: Domluvený termín považuji za závazný. V případě, že z jakéhokoliv důvodu nemůžete na domluvené setkání přijít, informujte mě prosím co nejdříve - nejméně 24 hodin před smluveným termínem. Pokud termín zrušíte později, nebo se nedostavíte, budu požadovat částku za sezení i za neuskutečněnou konzultaci. Pokud přijdete později na konzultaci, čas zpoždění se odečte od zbývajícího času vyhrazeného na konzultaci.

V případě zrušení termínu mnou máte nárok na náhradní termín.

Nejčastější frekvence setkávání je jednou za 14 dní, ale ráda se přizpůsobím vašim potřebám a domluvíme se individuálně.

U klientů mladšich 18-ti let doporučuji souhlas zákonného zástupce - předávání informací o spolupráci rodičům dojednáme individuálně. Cílem je zajistit bezpečné a transparentní průběh spolupráce, respektování práv mladistvých klientů i jejich zákonných zástupců.

Naše setkání a služby nejsou zaznamenávány v žádných lékařských ani zdravotních záznamech. Vaše soukromí je tak v bezpečí.

Zásady zpracování osobních údajů

Svěřujete mi své osobní údaje, za jejichž ochranu a bezpečnost plně zodpovídám. Seznamte se, prosím, s pravidly zpracování osobních údajů, zásadami ochrany a právy, která vám garantuje Nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR). V souladu s nařízením EU č. 2016/679 (GDPR) vás tímto informuji o způsobu, jakým zpracovávám vaše osobní údaje v rámci poskytování konzultací. 

Správce osobních údajů: Mgr. Tereza Pelková, IČO: 23416050 se sídlem Jablůnka 388, Jablůnka

Kontakt: tereza.pelkova@seznam.cz 

Jaké údaje zpracovávám:

  • Jméno a příjmení (v rámci plánování termínů)
  • E-mailová adresa, případně telefonní číslo
  • Obsah komunikace a informace, které mi dobrovolně sdělíte (v e-mailu, při objednání či během konzultace)

Zabezpečení osobních údajů

Dodržuji technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů. Pracuji výhradně na zaheslovaném notebooku, ke kterému mám přístup pouze já. Komunikace prostřednictvím e-mailu/telefonu je rovněž zabezpečena heslem a chráněna před neoprávněným přístupem. Díky tomu zajišťuji, že Vaše data jsou vždy v bezpečí a přístup k nim mají pouze oprávněné osoby.

Vaše údaje zpracovávám pouze za účelem:

  • objednání konzultací,
  • odpovědi na vaše dotazy,
  • evidence poskytnutých služeb pro daňové a účetní účely

Zpracování probíhá na základě:

  • plnění smlouvy (objednání a poskytnutí služby),
  • zákonných povinností (daňové doklady, aj.),
  • oprávněného zájmu (základní evidence klientů pro účely poskytování služeb)

Jak dlouho údaje uchovávám:

Osobní údaje uchovávám po dobu 5 let od posledního kontaktu, nebo kratší, pokud si přejete dřívější výmaz (v souladu s právními předpisy).

Předávání údajů třetím stranám:
Vaše údaje neposkytuji žádným třetím stranám s výjimkou zákonných povinností (např. účetní při zpracování daňových dokladů). Všechny osoby, které mohou mít přístup k údajům (např. v rámci supervizí), jsou vázány mlčenlivostí.

V případě, že by došlo k využití anonymizovaných výsledků naší spolupráce pro účely publikace, bude vždy předem zajištěn Váš písemný souhlas.

Máte právo na:

  • přístup k vašim osobním údajům,
  • opravu či doplnění údajů,
  • omezení zpracování nebo výmaz údajů (pokud to není v rozporu se zákonnými povinnostmi),
  • podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

V případě dotazů mě můžete kontaktovat na: tereza.pelkova@seznam.cz